פרסום עסקים בגוגל בשנת 2023 – למה כדאי וכמה זה עולה?

פרסום עסקים בגוגל ב2023 זה חובה. בין אם זה פרסום עסקים בצורה ממומנת או בצורה אורגנית. בין אם זה באמצעות חברת פרסום או עצמאית. כדאי להתחיל לפרסם בהקדם האפשרי. אפשר להתחיל במחקר מה זה פרסום בגוגל בתור התחלה. עם הזמן תגלו עוד ועוד מידע – ובנוסף תדעו איך להתקדם ואיך להתחיל עם פרסום בגוגל.

דבר ראשון: מה צריך כדי להתחיל פרסום של עסק בגוגל?

לפני שתתחיל לפרסם את העסק שלך בגוגל, יש כמה דברים שכדאי לדעת.

1. אתר אינטרנט או דף נחיתה
ללא אתר אינטרנט או דף נחיתה פרסום עסקים בגוגל אינו אפשרי. כל פרסומת צריכה דף נחיתה. זה העמוד שהלקוח ינחת בו כאשר ימצא את העסק שלך בגוגל. אתר זה נכס חובה בשנת 2023 – ובלעדיו לא נתקדם לשום מקום.

2. לעשות חקר שוק מקיף
לפני שנמשיך ונתחיל בפרסום, אנו צריכים לדעת הכל על השוק של העסק. מה הם הנקודות החשובות שמעניינות את הלקוח. למה הוא קונה את המוצר/שירות. מהי רמת הביקוש בשוק. מה בכלל משכנע את הלקוח לבצע את הפעולה הנדרשת. בין אם זה שיחה, השארת פרטים או שליחת הודעה.

3. בדיקת מילות מפתח
לפני שבעצם מתחילים פרסום עסקים בגוגל, נבדוק את רמת הביקוש באמצעות בדיקה זו. לפי בדיקה זו אפשר לדעת מהי רמת הביקוש למוצר או השירות. כך נוכל להבין האם שווה לנו לפרסם. ואם בכלל העסק שווה את הפרסום ויש לו בסיס מספק של לקוחות. בפרסום עסקים בגוגל, כחובה תמיד ניקח בחשבון את בדיקת המילות מפתח.
בדיקה כזו כוללת בתוכה ניסיון להבין:
・כמה חיפושים יש בחודש למוצר, שירות או עסק
・מהי רמת התחרות למילות המפתח בחיפוש
・מהי העלות לקליק הממוצעת למילת המפתח
אם עברנו את הבדיקה בהצלחה, נוכל להמשיך עם העבודה ולהתקדם לעבר פרסום העסק בגוגל.

דבר שני: איך מתחילים בפרסום עסקים בגוגל?

כרגע אתם לא יודעים איך להתקדם, אם תבחרו במפרסם מקצועי, או תעשו זאת לבד?
מה עדיף לכם? עשינו השוואה כדי שתבינו מה יותר חשוב לכם.

יתרונות חברת פרסום עסקים בגוגליתרונות פרסום עצמאי של העסק בגוגל
1. חיסכון בזמן
2. ידע מקצועי
3. ניסיון בפרסום
4. הוצאות תקציב חכמות יותר
5. עלות פרסום זולה יותר
1. חסכון בעלות שירותי פרסום
2. למידת תחום חדש
3. ידע רחב יותר בעסק שלך
*הכל תלוי ביכולות של חברת הפרסום והמפרסם העצמאי.

מה שאנחנו רואים, זה שהיתרונות בשימוש בחברת פרסום מקצועית הם כבדים יותר מיתרונות הפרסום העצמאי.
פרסום עסקים בגוגל זהו מקצוע עמוק ועשיר לכל דבר. כמו שנעדיף להזמין בעל מקצוע, להתקין לנו מזגן או חשמלאי כדי לטפל בבעיות החשמל בבית. כך בדיוק גם נרצה שהעסק יהיה בידיים של איש מקצוע איכותי. במיוחד כשמדובר בתקציב הפרסום שיכול לצאת מפרופורציות ולא להביא לנו תוצאות כלל. כשהמפרסם המתאים יכול להוזיל לכם את הוצאות הפרסום בצורה דרסטית ולהביא לכם פי כמה מכמות הלקוחות שאתם יכולים להביא – ובאותו תקציב. אך עם תשלום ניהול שהוא אינו גבוהה כלל לתחום זה מכל הבחינות.

פרסום עצמאי בגוגל נעשה בפשטות, ולגוגל יש אפילו קמפיין במיוחד בשביל עצמאים שלא רוצים להתחיל עם מפרסם מקצועי. אך שוב, ספוילר, קמפיין זה יאכל לכם המון כסף. קמפיין כזה נקרא קמפיין SMART. האפשרויות שלו מוגבלות והוא כולו נשען על האוטומציה של גוגל בזיהוי וניהול המחירים לקליקים וההצגה של המודעות שלכם בפני המחפשים.

רוצים לנסות לפרסם לבד? תעברו לגוגל בקישור הבא.

אם השתכנעתם שצריך בעל מקצוע, ואתם מוכנים להתחיל פרסום מקצועי – תשיכו לקרוא!

דבר שלישי: כמה עולה הפרסום בגוגל עם חברת פרסום?

עלויות פרסום עסקים בגוגל משתנות בין חברות הפרסום והעצמאים בפרסום בצורה דרסטית. ישנם חברות הגובות 5,000 ש"ח לחודש, וישנם 2,000. בד בבד איתם גם עובדים העצמאיים בתחום, מחירי העצמאים נעים במחירים זולים יותר כשהזול ביותר יהיה 500 ש"ח והיקר ביותר 2,000 ש"ח.

איפה מתחילה הבעיה עם חברת פרסום?

כשחברת הפרסום או העצמאי מבקשים התחייבות לכמות חודשים – בדרך כלל ההתחייבות נעה בין 3 חודשים ל12 חודשים, כשהארוך ביותר יכול להגיע עד 5 שנים – בהבטחה שעד סוף התקופה – תהיו הרבה יותר מצליחים מאשר שהייתם כשהגעתם אל חברת הפרסום.

זה שקר מוחלט וצורת עבודה זו אינה מומלצת.

מפרסם מקצועי בגוגל לא צריך או חייב יותר מחודש, ובמקרה הרע חודשיים על מנת להוכיח את עצמו ולהראות כי השירות שהוא נותן שווה את ההוצאה. זהו טריק שבו משתמשות בדרך כלל החברות הגדולת על מנת להחזיק לקוחות בכוח ולעבוד סטטיסטית על הצלחה, בינם יהיו כאלה שיצליחו וישארו וכאלה שיפסידו ויעזבו – אותם זה לא מעניין, זה הכל עניין של משחקי מספרים על מנת להרוויח. פרסום עסקים בגוגל ממומן אינו דורש זמן רב על מנת להוכיח את עצמו.

-שום פרסום, חוץ מחוצות וטלוויזיה לא דורש זמן על מנת להוכיח את עצמו. זה כלל חשוב מאוד לזכור.

סטטיסטיקה של חברת פרסום עסקים בגוגל AVI-WEB
חברת פרסום תראה נתונים מרשימים. (AVI-WEB – סטטיסטיקה של חצי שנה עד אוגוסט, 2021)

כמה זה חשוב? הנה הסיכום

עכשיו כשאתם יודעים פחות או יותר על פרסום עסקים בגוגל, אתם מוכנים לצאת למסע הקידום של העסק שלכם ולהתחיל לקבל לקוחות מגוגל. בין אם תרצו לעשות זאת עצמאית, או באמצעות חברת פרסום בגוגל – כנראה שהבנתם כבר שזה חובה בזמנים מתקדמים אלו. פרסום כזה יביא לכם כמות לקוחות על בסיס יום יומי, ואם ייעשה נכון או על ידי מפרסם מקצועי – גם בעלות נמוכה ביותר – כזו שבעצם תתן לכם להרוויח המון כסף ולעסוק בדברים יותר חשובים בחיי היום יום שלכם.

כחברה בעלת ערך ויכולת להביא תוצאות מרשימות, אנו תמיד מזמינים את העסקים לנסות אותנו חודש אחד בלבד. כך תוכלו להבין שיש פה אפשרות להעביר את העבודה למפרסם מקצועי שיודע להביא לכם את כמות הלקוחות הנדרשת ובזמן הכי קצר, עם המחיר הכי נמוך שאפשר. בנוסף, כחלק מהפרסום אנו בונים דף נחיתה מקצועי המותאם במיוחד לקמפיין של העסק בגוגל, כך תקבלו לקוחות רלוונטיים ביותר במחירים הנמוכים ביותר.

לא משנה מה בחרתם בסוף,
אנו מאחלים לכם הצלחה בדרככם ואנחנו תמיד כאן בשבילכם!

אביאל יגודייב

אביאל יגודייב

מפרסם, מתכנת ובונה אתרים מקצועי בעל יותר מ10 שנות ניסיון בתחומים.

למה אנחנו הטובים ביותר בפרסום באינטרנט?

אנחנו חברה בעלת מוניטין והצלחה מיוחדים, כל העסקים שבוחרים לעבוד איתנו מצליחים. ההצלחה הזו מעידה על כך שאנחנו מבצעים את העבודה שלנו בצורה מושלמת ומקיפה. המהפכה ההבאה יכולה להיות אצלך!

אנו מחברים מותגים עם הלקוחות שלהם ברגעים החשובים.

אנו מומחים בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. הצוות הייעודי שלנו עזר לעשרות לקוחות לשנות את השווקים שלהם ולהגיע להישגים אדירים.

יש לך שאלה, רוצה לעבוד איתנו?
דילוג לתוכן