המדריך המלא: פרסום אורגני בפייסבוק ב2023

פרסום אורגני בפייסבוק זוהי דרך יעילה להגיע לקהל היעד שלך וזה נכון במיוחד אם אתה מחפש לתקשר עם קהל ספציפי יותר וללא הוצאות כלל.

יתרונות פרסום אורגני בפייסבוק:

  • פרסום אורגני בקבוצות פייסבוק אינו מצריך תקציב.
  • פרסום אורגני בקבוצת פייסבוק לא יופרע על ידי פרסומות למוצרים שונים.
  • פרסום אורגני בקבוצת פייסבוק עוזר להעביר את המסר לקהל המדויק.

פרסום אורגני בפייסבוק היא דרך מצוינת לקדם את המוצר או השירות שלך לקהל שמכיר, סומך ומכבד אותך. לדוגמה, אם אתה מסעדה טבעונית, תוכל להצטרף לקבוצה הכוללת אנשים המזדהים כטבעונים. תוכל לפרסם את העסק ופריטי התפריט, המבצעים והאירועים שלך בקבוצה ולהיות בטוח שהאנשים שרואים את הפוסטים שלך מעוניינים במה שיש לך להציע.

מדוע פוסטים אורגניים בפייסבוק הן פורמט פרסום טוב לעסקים

פוסטים אורגניים בפייסבוק הן אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר באינטרנט מכיוון שהן זולות יותר מפורמטים אחרים של פרסום בתשלום. יש להם שיעור קליקים ושיעור המרה גבוהים יותר מאשר פורמטים אחרים. יש להם שיעור קליקים ושיעור המרה גבוהים יותר מאשר פורמטים אחרים.

רוב האנשים חושבים על מודעות פייסבוק אורגניות כעל פרסומת בפייסבוק שמופיעה בפיד שלהם בגלל שמישהו עשה לייק לדף שלך. עם זאת, זה רק סוג אחד של מודעות פייסבוק אורגניות. מודעות פייסבוק אורגניות הן אסטרטגיית השיווק המקוונת הטובה ביותר מכיוון שהן זולות יותר מפורמטים אחרים של פרסום. בנוסף, יש להם שיעור קליקים ושיעור המרה גבוהים יותר מאשר פורמטים אחרים.

זה לא סוד שמודעות פייסבוק הן פורמט הפרסום הפופולרי ביותר ברשתות החברתיות. זה בחינם ונגיש לכל מי שיש לו חשבון.

פרסום אורגני בפייסבוק הוא דרך טובה להגיע לקהל המתאים מכיוון שהוא מאפשר מיקוד לפי גיל, מיקום, מין ותחומי עניין. סוג זה של מודעה אינו דורש תקציב, והוא זול יותר מסוגי מודעות אחרים בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

מודעות פייסבוק הן אופציה טובה לעסקים – הן מספקות מיקוד מדויק, זולות יותר מפורמטים בתשלום אחרים, ומאפשרות לחברות להגיע לקהל היעד שלהן. הם יכולים גם לעזור לך לחסוך בעלויות פרסום בהתאם ליעד שלך.

כיצד ליצור קמפיין אפקטיבי למודעות אורגניות בפייסבוק

מאמר זה יראה לכם כיצד ליצור קמפיין יעיל למודעות אורגניות בפייסבוק. מודעות בפייסבוק הן דרך מצוינת להביא את העסק שלך אל מול הקהל הנכון. המפתח הוא שתהיה לך אסטרטגיה לפני שאתה מתחיל. חלק מהאנשים מוצאים הצלחה עם המודעות שלהם על ידי הפעלת מסעות פרסום למוצרים, אחרים מוצאים הצלחה על ידי הפעלת מסעות פרסום לשירותים. מאמר זה יראה לכם כיצד ליצור קמפיין יעיל למודעות אורגניות בפייסבוק.

השלב הראשון הוא לוודא שיש לך עמוד עסקי בפייסבוק עוד לפני שמתחילים במסע פרסום אורגני. העמוד העסקי שלנו חשוב ללקוחות קיימים וללקוחות החדשים, כך הם יוכלו למצוא אותנו כשהם מחפשים את העסק שלנו, וכך נוכל לתקשר איתם בצורה יעילה יותר עבורם ועבורנו.

ליצירת דף עסקי בפייסבוק

לאחר יצירת הדף העסקי בפייסבוק, עליך לתכנן את מסע הפרסום האורגני שלך בפייסבוק באמצעות תכנון פוסטים לפי ימים, מבצעים ושירותים או מוצרים. אתה יכול ליצור יומן תכנון שבועי או להשתמש במתכנן המודעות של פייסבוק. בתור התחלה, הנה מתכנן שבועי פשוט:

  • יום ראשון: פוסט אינפורמטיבי
  • יום שני: פוסט מבצע
  • יום שלישי: פרסום פשוט של מוצר/שירות
  • יום רביעי: פוסט פרסומי מיוחד
  • יום חמישי: פוסט אינפורמטיבי

חשוב לדעת שמודעות אורגניות הן לא רק דרך לפרסום אורגני שיווקי, אלא גם דרך לעדכן את העוקבים הנוכחיים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם לגבי העסק שלכם.

כיצד לכתוב פוסט אורגני איכותי

הדרך הטובה ביותר ליצור מודעות אורגניות בפייסבוק היא ליצור מודעה מושכת עם קריאה ברורה לפעולה, שיכולה להיות משהו כמו "שתף את הפוסט הזה" או "שימו לייק לדף הזה". הקריאה לפעולה צריכה להיות גם בקנה אחד עם סוג התוכן שאתה משתף. לדוגמה, אם אתה מקדם סרטון, הקריאה לפעולה צריכה לומר משהו כמו "צפה בסרטון הזה עכשיו" או "צפה בסרטון הזה עכשיו בחינם", אם אתה מוכר משהו זה צריך להיות משהו כמו "רכוש עכשיו באתר" או "קבל את המחיר הטוב ביותר". אם אתה משתף פוסט, אפשר לבקש מאחרים לשתף אותו בציר הזמן שלהם, וכו’. דרך מצוינת נוספת ליצור מודעות אורגניות היא על ידי קידום תוכן שאנשים כבר שיתפו עם הדף שלך.

איפה לפרסם את הפוסטים שלנו

לאחר תכנון מסע הפרסום, צריך לתכנן באיזה קבוצות צריך לפרסם את הפוסטים כדי שנתפוס את הקהל המתאים ביותר. יש קבוצות כלליות שאפשר לשלב במסע, אך הדרך הטובה ביותר היא לתפוס את הקהל הכי מתאים לנו באמצעות קבוצות “מדויקות”.

כמה רעיונות ואפשרויות עבורך הם:

  • קבוצות של אמהות למוצרי/שירותים שמתאימים לאמהות
  • קבוצות ספורט למוצרי או שירותי ספורט שונים
  • אנשי עסקים/ניהול לשירותים פיננסיים, עסקיים וכו'

דרך מצוינת לשפר את המעורבות בפוסט שלך בפייסבוק היא לכלול תמונה או סרטון שקשורים לפוסט שלך. סביר להניח שזה יהפוך את הפוסט שלך למושך יותר ויעזור לך להגיע לקהל רחב יותר בפחות זמן.

לסיכום, אתם מוכנים לפרסום אורגני בפייסבוק

עברנו על כל מה שחשוב על מנת שתוכלו להתחיל מסע פרסום אורגני בפייסבוק – כזה שיתניע, יהיה איפה שצריך ויביא לקוחות מעולים לעסק שלך. ובכן, זה היה מסע ארוך שעשינו יחד. חקרנו את היסודות של מה זה פרסום אורגני בפייסבוק, את השיטות המומלצות והטיפים ליצירת קמפיין יעיל. אני מקווה שמאמר זה עזר לך להבין יותר על שיווק אורגני בפייסבוק ושאתה חם להתחיל!🔥

בואו ניקח ביחד את הפרסום שלכם בפייסבוק לשלב הבא

עכשיו כשאתה יודע על פרסום אורגני בפייסבוק, אתה מוכן לקחת את הפרסום שלך בפייסבוק לשלב הבא? שירות הפרסום שלנו בפייסבוק יכול לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך, להגביר את המעורבות ובסופו של דבר, להניע יותר מכירות. עם המומחיות שלנו, נוכל לעבוד איתך כדי ליצור קמפיינים מותאמים אישית שידברו לקהל שלך ויציגו את המוצרים או השירותים שלך באור הטוב ביותר.

הצוות שלנו יעזור לך לזהות את הקבוצות והקהילות הרלוונטיות ביותר לפרסום התוכן שלך, ויבטיח חשיפה מקסימלית לקהל היעד שלך. כמו כן, נעבוד איתך כדי ליצור תוכן ויזואלי מרתק שירתק את הקהל שלך ויגביר את המעורבות עם המותג שלך.

בין אם אתה מחפש לייצר יותר לידים, להגדיל מכירות או להגביר את המודעות למותג, שירות הפרסום שלנו בפייסבוק יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לך לקחת את הפרסום שלך בפייסבוק לשלב הבא ולהגדיל את העסק שלך.

אביאל יגודייב

אביאל יגודייב

מפרסם, מתכנת ובונה אתרים מקצועי בעל יותר מ10 שנות ניסיון בתחומים.

למה אנחנו הטובים ביותר בפרסום באינטרנט?

אנחנו חברה בעלת מוניטין והצלחה מיוחדים, כל העסקים שבוחרים לעבוד איתנו מצליחים. ההצלחה הזו מעידה על כך שאנחנו מבצעים את העבודה שלנו בצורה מושלמת ומקיפה. המהפכה ההבאה יכולה להיות אצלך!

אנו מחברים מותגים עם הלקוחות שלהם ברגעים החשובים.

אנו מומחים בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. הצוות הייעודי שלנו עזר לעשרות לקוחות לשנות את השווקים שלהם ולהגיע להישגים אדירים.

יש לך שאלה, רוצה לעבוד איתנו?
דילוג לתוכן